הכנם המקצועי ביותר בארץ בנושא שיווק באינטרנט  (SMX ( Search Marketing Expo מתקיים  מידי שנה בחודש ינואר, בירושלים. במקביל לכנסים דומים ברחבי העולם בשנת 2014. להלן המצגות העיקריות מהכנס.

 

המגמות בשיווק הדיגיטלי ובקידום האתרים ב-2014

מאת:  Barry Schwartz

אסטרטגיות תוכן

העדכונים הרבים באלגוריתם של גוגל יצרו מהפכה בעולם קידום  האתרים – “התוכן הוא המלך”.  הבעייה הכואבת במיוחד באתרי מסחר אלקטרוני : איך כותבים תוכן טוב למוצר? כיצד משיגים מידע יחודי ? היכן  רצוי לפרסם את התוכן ?.

סיכום הרצאה כיצד לייצר תוכן איכותי 

מאת:  Aaron Friedman
 

ניהול רשתות חברתיות

כל אתר מסחר אלקטרוני חייב נוכחות ברשתות החברתיות כחלק מהותי בתהליך הקידום וניהול התדמית העסקית והשיווקית.

סיכום הרצאה כיצד להפיק את המיטב ב-טוויטר  

 

ניהול תדמית ברשת

סיכום הרצאה על המהפכה בשנים הקרובות  בעולם הקידום האורגני המתמקדת בתדמית וניהול המותג  

מאת: Paul Vesely
 

תדמית וניהול המותג

המהפכה בשנים הקרובות בעולם הקידום האורגני מתמקדת בתדמית וניהול המותג  – “מיתוג המותג” 

 

 

קידום אפליקציות מובייל 

 

מאת:   Ian Sefferman