גוגל ישראל מקדמת את המסחר האלקטרוני בישראל. בקרוב תקיים הפנינג מכירות מקוון ומיוחד שימשך יומיים, המאפשר לעסקים הקטנים והבינוניים חשיפה במכירת המוצרים שלהם באינטרנט. זהו מהלך פורץ דרך בגוגל ישראל המאפשר לעסקים להחשף למכירה בחנויות מקווונות והגדלת היקף המכירות.

תנאי ההשתפות לעסקים במיזם המסחר המקוון של גוגל:

1. מסחר אלקטרוני  –  בעלי החנויות המקוונות יאפשרו לקונה תשלום אונליין, מבצעים, משלוחים, ללא צורך בהגעה לחנות או בית העסק.

2. אמינות ומהימנות – כל חנות מקוונת תציין בצורה  ברורה : דף יצירת קשר, תנאי שימוש, תקנון ומדיניות ביטול עיסקה, שמירת פרטיות. בדגש על פרוטוקול אבטחת אתר לביצוע רכישה מקוונות.

3. חווית קניה – רצוי מאד, תאור דף מוצר הכולל: מידע על המוצר, תמונה ברזולוציה של 1600 פיקסל לפחות, סרטון, ביקורת גולשים,  חווית גלישה וניווט  באתר.

4. התאמה רספונסיבית – אתרי החנויות המקוונות  המתאימים לגלישה במספר מסכים – טאבלט, סמארטפון ומחשב יחד עם התאמה לגלישה במגוון דפדפנים אקספלורר, פיירפוקס או כרום.

5. חנות מקוונת ערך מוסף – משלוח חינם, אספקה עד 24 שעות, איסוף בבית העסק, תשלום גמיש, החזרת מוצר עד 30 יום, התאמת החנות המקוונות לגלישת בעלי מוגבלויות.

Shopping IL שעות של טירוף קניות ברשת

Shopping IL שעות של טירוף קניות ברשת

קרדיט: גוגל

הרשמה להשתתפות ב-Shopping IL

 

עשרות בעלי עסקים מכל הארץ התכנסו השבוע במשרדי גוגל ישראל בתל אביב

קרדיט :Ynet