גוגל AdWords, כלי חדש לבניית מסע פרסום ממוקד “רשת החיפוש עם הרחבה לרשת המדיה”, הכלי מאפשר לאתרי מסחר אלקטרוני ומותגים פרסום מודעות בהתאמה אישית לצרכן הנכון במקום הנכון ובזמן הנכון. 

הגולשים מחפשים תמיד להתחבר למידע שימושי ומעניין, במיוחד עם חיפוש מילות מפתח הקשורות למוצר או בקריאת תוכן רלוונטי ביותר עבורם. הכלי, “רשת החיפוש עם הרחבה לרשת המדיה”  (Search Network With Display Select) מאפשר הרחבת טווח החיפוש לביצוע “קמפיין” פרסום ברשת המדייה של גוגל (GDN).

בכך, מאפשר לעסקים להגיע ל-90% מהקהל היעד שלהם באינטרנט ברחבי העולם. 

גוגל, “הכלי החדש מספק תוצאות טובות יותר ברשת המדיה בהרצת “קפיינים” לעומת הכלים הקימיים. הכלי משתמש בכלי חיזוי משופרים המאפשרים לקבוע היכן ומתי המודעות  צפויות לספק את הביצועים הטובים ביותר.

בנוסף, הכלי מאפשר הצגת מודעות, למספר קטן יותר של לקוחות פוטנציאליים, המעונינים בסבירות גבוהה יותר במוצרי החברה או בשירותים שהיא מציעה. 

בבדיקות ראשוניות מראות , תוצאות המפרסמים, בממוצע, עלייה בקליקים CTR, בשיעור גבוה יותר ב- 35% , ועלות רכישת לקוח CPA, ב- 35% נמוכה יותר. בנוסף,התכונה החדשה תסייע לחברות ללכוד 15 % יותר לקוחות.  

Google AdWords ~ The Smart Display Network

יתרונות “רשת חיפוש עם תצוגת בחירה” ב- AdWords למפרסמים :
 
1 . עלייה בהכנסות 

אפשרות להגיע לקהל גדול יותר וממוקד יותר, מותגים צפויים לראות תשואה גבוהה יותר על הוצאות הפרסום שלהם. במיוחד, חשוב לעסקים קטנים ובינוניים ( SMB) ליצירת הכנסות יחד עם הגברת כושר התחרות שלהם בתחרות הגלובאלית.    

2 . עלות פרסום מופחתת.

השימוש “רשת חיפוש עם תצוגת בחירה”, יאפשר למפרסמים את הפחתת עלויות הפרסום שלהם באופן משמעותי. תכונות כלי הפרסום החדש, יאפשרו למותגים להפחית את הצגת המודעות שלהם באתרים לא מתאימים. במקום זאת, הפרסומות שלהם יוצגו רק לצרכנים ספציפיים היכולים להיות מעוניינים בהצעות שלהם. התוצאה הפחתה במספר הפעמים שהמודעות נלחצו ע”י גולש לא רלוונטי.

בכך, למודעות פרסום המותג הזדמנות גדולה יותר להגיע ללקוח המתאים יותר, יחד עם מיקסום תקציב הפרסום היומי והקטנת “לחיצה” על מודעה מגולשים לא מתאימים .
 
3 . החלפת אמצעי הפרסום המסורתי .

תכונות הכלי, “רשת החיפוש עם הרחבה לרשת המדיה” מאפשרת תחליף לכלי הפרסום המסורתים. הכלי מאפשר למותגים להגיע ל-90% מהקהל אינטרנט העולמי, יחד עם החזר השקעה “גבוה מאד” למפרסמים עבור תקציב הפרסום שלהם. התוצאה הקטנת הצורך באמצעי התקשורת המסורתיים, כגון: עיתון, מגזין רדיו טלויזיה.

התכונה המשופרת של AdWords, מאפשרת למותגים בקלות לנהל את קמפין הפרסום שלהם בהתאם לתקציבים הכספיים שלהם, להתחבר רק עם לקוח פוטנציאלי, לשווק לצרכנים בחו”ל.

עבור חברות, מגביראת היעילות במציאת לקוחות חדשים, שמירה על לקוחות קימיים, הרצת קמפין פרסום בהתאם לצרכים שלהם.

למידע נוסף : Adwords  בעברית

“רשת החיפוש עם הרחבה לרשת המדיה”, מאפשרת למפרסמים כלים משופרים ביצרת קשר עם צרכנים ברחבי העולם. באמצעות תכונות הפרסום הממוקד, אתרי מסחר אלקטרוני  יכולים להעביר את המסרים של המותג בהתאמה אישית לצרכן הנכון במקום הנכון ובזמן הנכון, יחד עם מיקסום חשיפת המוצר/המותג שלהם באינטרנט תוך שליטה בעלויות הפרסום שלהם.