תאור הפריט יאפשר לך לספק פרטים לגבי המותצר הנמכר , כמו מותג , סוג הגודל, גודל, צבע וסגנון . פרטים אלה יכולים להגביר את נוכחותך ב-eBay על ידי סיוע ניתן למצוא את המוצרים שלך בתוצאות חיפוש, ניתן לראות על ידי קונים לאחר מסנני החיפוש יושמוולהגדיל המרות . כפרטי פריט משמשים גם כאשר רישומי eBay נשלחים ל-Google קניות , באמצעות הפרטים הנכונים יכולים להגדיל את התנועה. המוצרים שלך יהיו גםנוכחות מקצועית יותר אם פרטי הפריט שלך תואמים את אלה בקטלוג -eBay.

http://ebaystrategies.blogs.com/ebay_strategies/2013/12/how-to-optimise-your-ebay-item-specifics–1.html

באתר eBay , תוכל למצוא את פרטי פריט ” מתחת לקיפול ” על הרישום שלך -פיסת מידע המוצר הראשונה שהמשתמש רואה מעל התיאור שלך. פרטי פריט מוצגים גם בעמדת ראשלמשתמשים ניידים בתוך האפליקציה ב-eBay. נוכחותם מאפשרתלקונים לראות מאפיינים מרכזיים על המוצר שלך ממש בקצות האצבעות שלהם. מידע זה על הפריט שלך מסייע קונים לזהות את המוצר הנכון לצורך שלהם.

הסוגים של פרטי פריט שאתה רוצה לכלול תלוי בקטגורית המוצר שלך. ברוב המקרים , אתה רוצה לכלול את המותג , צבע, גודל , סוג / סגנון, חומר וMPN / UPC / EAN / ISBN . אנו ממליצים להוסיף פרטי פריט רבים ככל האפשר על מנת להבטיח את נראות . בעוד eBay מגדיר מספר פרטי פריט שרלוונטיים בכל קטגוריה, אתה מכיר את המוצר שלך טוב יותר מכל אחד אחר . אם אתה מזהה את מאפיינים נוספים שיש לכלולבמידע על המוצר שלך, ניתן להוסיף אותם כערכים מותאמים אישית משלך ספציפי לפריט .

הנה , ערכנו שמונה טיפים על איך להפיק את המירב פרטי הפריט שלך ב-eBay.

 מחקר מקדים

1 . ישנם מספר של מקורות העומדים לרשותך כדי לעזור לך הכי טוב לנצל פרטי פריט eBay עבור המוצרים שלך . ישפלטפורמת ChannelAdvisor תמיכה מלאה בכל הפונקציונליות הפריט – הפרטים. שימוש אחד בלבד תבנית פרסום, ChannelAdvisor יכול להתאים אוטומטית פרטי פריט ב-eBay , אם הם נמצאים בנתוני המלאי .

2 . על פלטפורמת ChannelAdvisor , סקור את משוב eBay תובנות על הרישומים הקיימים שלך פתוחים ואת פרטי פריט נוספים שמומלץ להגדיל את הנראותוהחשיפה שלך. מלוח המחוונים eBay 360 שלך, אתה יכול לראות את תובנותלפרטי פריט, יחד עם שיפורים באיכות רישום אחרים שעשויה להיות מתאים.

3 . אם אינך בטוח של מה פריט ספציפי שאתה צריך עבור הרישום שלך , צור קשר עם צוות התמיכה שלנו . אם תציין את הקטגוריות ברמה העליונה שאתה משתמש לרשימת המוצרים שלך , אנחנו יכולים לספק לך רשימה שלפרטי הפריט הזמינים מ-eBay בקטגוריות אלה מלא לך. ניתן גם להשתמש בפריט של eBay פירוט בדיקת כלי כדי לסייע בזיהויהערכים eBay מקבל וכדי לברר אם נדרשהערך , ואם אתה יכול להוסיף ערכים משלך . אם יש פריט ספציפי שאתה מרגיש חשוב כדי לתאר את המוצר שלך , אבל הם לא ברשימה מ-eBay , אתה יכול בקלות ליצור פרטי הפריט מותאם אישית משלך , שיוגשו עם המוצרים שלך .

4 . אי ביי מספק קטלוג שיכול להתאים את כל הפרטים עבורך באופן אוטומטי אם אתה שולח אתמזהה ייחודית וסוג המוצר, בתנאי שהם קיימים בקטלוג. הקטלוג , לעומת זאת, מוגבל לקטגוריות וסוגים של מוצרים, כגון מוצרי אלקטרוניקה , סרטים וספרים מסוימים.

5 . זה תמיד שווה לשים עין על הגישות של המתחרים שלךלפרטי פריט. לפקוח עין על פרטי פריט שחסרים או בשימוש לעתים קרובות , שקטגוריות eBay דומות לשלךומה שקורים כשאתה מסנן ותוצאות חיפוש צרות באמצעותמסנני הניווט השמאלי .

הישום

1 . לתרגם את הממצאים שלך למעשים. הוספת נתונים שבו אתה רואה לנכון או להשקיע באיסוף נתוני מפתח אם זה לא זמין באותה העת . אם אתה לשפר את המידע על יחידות אחזקת המלאי שלך או לאפשר תכונות מסוימות כפרטי פריט מותאם אישית , ChannelAdvisor באופן אוטומטי להגישנתונים החדשים ל-eBay על מנת לשפר את הרישומים הקיימים שלך. השתמש במשוב תובנות eBay כדי לזהות את פרטי הפריט שישפרו את הנראות שלך .

2 . מנועי חיפוש משתמשים במזהים ייחודיים כגון UPC , EANוISBN למדד הרישומים שלך. ברוב המקרים , גוגל קניות יהיו גם רשימת המוצר שלך אם ציין את המותג שלך , בנוסףל MPN . עבור הלבשה , תצטרך לכלול מותג , גודל וצבע על מנת שאפשר למצוא. אנחנו מאוד ממליצים לך להוסיף ערכי מפתח לפרטים שלך הפריט שבו הדבר אפשרי, אשר עלול למשוך יותר תנועה והמרות.

3 . אם אתה מוכר חלקי חילוף לרכב דרך eBay , תוכל לסמוך עלרכב רשימת מאסטר ( MVL ) כדי להתאים את הרכב ופרטי fitment בנוסףלפרטי הפריט. אתה צריך לבדוק בזהירותשפרטי פריט נדרשים.

תקציר
אופטימיזצית מוצר נכונה בדף המכירה של eBay
אופטימיזצית מוצר נכונה בדף המכירה של eBay, היא החשובה והמשפיעה ביותר להצלחה העסקית שלך ב-eBay. לכן, חובה להבין איך לבנות נכון את דף המכירה עבור כל מוצר ומוצר ב-eBay, יחד עם הגדלת מחזור המכירות של המוצרים שלך.