אתם מודעים לכלים הבסיסיים של פייסבוק. בכתיבת סטטוסים ומאמרים האם אתם משתפים אותם נכון? מתי בדקתם את יומן הפעילות שלכם? איך לשפר את שרות הלקוחות שלכם? כיצד אפשר לנתח את עמודי המותג?  איך למקד את מודעות הפרסום לקהלי יעד? כיצד לכתוב תוכן מותאם אישית ? ועוד..

להלן, כלים המאפשרים לכם ניהול טוב יותר של פעילויות המסחר האלקטרוני שלכם במדייה החברתית – פייסבוק:

1. יומן פעילויות – Activity Log

האם הבחנתם בכפתור בדף הבית שכותרתו “יומן פעילויות-Activity Log”. הכלי מאפשר מעקב אחרי כל פעילות שלכם בפייסבוק, תמונה, פרסום סטטוס, עדכון הפרטים ומיקוד פעילויות. גישה בחלק העליון של התפריט.

יומן פעילויות - Activity Log

Image Facebook

2. בניית מודעת פרסום 

פייסבוק מספקת כלים המאפשרים לוודא כי מודעות העסק שלך בנויות נכון ובאופן בולט. קידום הדף העסקי שלך, הכלי בוחר באופן אוטומטי את השילוב הנכון של מודעות כדי לעזור לך להגיע לקהל היעד שלך.

Image Facebook

 4. ניהול מודעות הפרסום

אופטימיזציה וניהול מודעות רבות ושונות בו זמנית. הכלי מאפשר בקלות ניהול שינוים במודעה כדי לבדוק מה עובד הכי טוב עם קהל היעד שלך. הכלי מאפשר הגדרת קהלים מותאמים אישית עבור מודעות הפרסום.

Power Editor

Image Facebook

  4. אפליקציות

 אם אתם מחפשים משחקים ויישומים עסקיים חדשים, מרכז האפליקציות – App  הוא המקום. גישה בחלק התחתון של התפריט.

APP -Image Facebook

5. כלי החיפוש

 כלי החיפוש, בחלק העליון של המסך, מאפשר חיפוש תוכן בפייסבוק, כגון תכנים, חברים ועוד. 

חיפוש בפיסבוק

Image Facebook

6. מעקב המרות 

הגדרת מעקב המרות מאפשרת  מעקב אחרי יעילות  פרסום המודעות שלך, כמו קמפין שיווק מוצר.

Conversion Tracking

Image Facebook

7. בחירת קהל יעד 

 יש לכם רשימת לקוחות בפיסבוק. אתם יכולים להעלות אותם לדף העסקי שלכם יחד עם אבטחת המידע.

Custom Audiences-Image Facebook

Image Facebook

 8. Desktop Chat

 נדרשים לספק שרות לקוחות – אין צורך לחזור לכרטיסיית פייסבוק בכל פעם שאתם מקבלים הודעה חדשה? אתם יכולים לשוחח משולחן העבודה שלכם. 

Facebook Desktop Chat-

Image Facebook

9. אפליקצית דף עסקי/מותג 

מנהל דף/עסק, אפליקצית פייסבוק ב-App Store ו-Google Play , מאפשרות לך אספקת שרות לקוחות ומידי. 

10. מעקב אחרי תכנים

כלי המאפשר מעקב אחרי תכנים חברתיים לפי תחומי ענין כמו Feedly, קבלת תכנים מקבוצות שונות בהתאם לתחומי העניין שלך.

11. פיסבוק אנליטיק

Page Insights הגרסה של פייסבוק לגוגל אנליטיק. מאפשרת מעקב אחרי תנועה של דף המותג/עסקי שלך, כדי להבין טוב יותר את קהל היעד שלך.

Image Facebook

 מקור: mashable.com