בחיי היום יום, אנחנו מתקשים לשלב דברים חיובים עם רעיון הנחשב כשלילי. מחשבה שלילית מוביליה לאסוציאציה של תוצאה שלילית. בהקמת קמפין פרסום בגוגל, גוגל מדגישה לנו כי ” שלילי” יכול להיות דבר טוב גם כן. גוגל מדגישה את החיוביות של מילות המפתח השליליות. בניגוד לאתרי מסחר אלקטרוני או חנויות וירטואליות , בהם מתרחישים אירועים שלילים כגון, דף המוצר לא מגיב לגולש או נטישת עגלת הקניה.

בפוסט האחרון בבלוג של גוגל על השימוש במילות מפתח, הם ממליצים למפרסמים לאמץ כמה עצות מועילות לשימוש עם מילות מפתח שליליות במדריך הפרסום החדש שלהם, “מילות מפתח לחכמים“.

בבניית מסע פרסום, המפרסמים ממקדים את השימוש במילות מפתח בהתאם לחיפושים, או שאילתות הגולשים במנוע החיפוש של גוגל . במדריך הפרסום החדש, גוגל מתמקדת  בהדרכה לבנית האסטרטגיות הנכונות למסע פרסום אפקטיבי בדגש על שימוש במילות מפתח שליליות.

Zemanta Related Posts Thumbnail

העניין המיוחד של גוגל  בשימוש במילות מפתח שליליות, מתמקד בחשיבות הפוטנציאל שלהם, בבנית מודעה רלוונטית למשיכת הגולשים המחפשים מוצר לרכישה. לדוגמא:  במודעת פרסום עבור מוצרים בחנות המשווקת מוצרי יוקרה, רצוי להוסיף ביטוים עם מילים שלילות “זול” או “הנחה”, יש להקפיד לא להוסיף יותר ממילה שלילית אחת בביטוי, כגון: “מחפש בחינם משלוח עם המוצר שלך” , השונה לגמרי “ממחפש מוצר בחינם”. מתכנן מילות מפתח  ב-AdWords, מסייע למפרסמים לנהל את המילים השליליות  אשר הם נמצאות בשימוש.

 במודעות פרסום המשתמשים בהתאמה רחבה ( כמעט בכל קמפיין )  חובה לשתמש במילות מפתח שליליים, ב- 100 אחוז ממודעות הפרסום  בהתאם לפוטנציאל להתאמה רחבה .