גוגל שידרגה את ממשק המשתמש של מנוע חיפוש הקניות לחווית גלישה  ידידותית יותר למשתמשים לקראת “בהלת הקניות” במבצעי  סוף השנה.

גלישה במנוע החיפוש מאפשרת “הצגת מוצרים מקדימה כגון גודל, צבע ותיאור, חנות מועדפת לרכישה. עם אפשרות  להצגת מוצרים “דומים מבחינה ויזואלית”,  ע”פ הודעה בבלוג של גוגל.

גוגל מקדמת חנויות מקוונות בהם תמונות המוצרים מאפשרות צפיה של 360 מעלות, ובחינת המוצרים מכל הזוויות. זה די מגניב, אבל זמין  על מעט מאוד מוצרים שבדקתי.

Google Shopping

 מנוע החיפוש של גוגל מאפשר לגולש “בניית רשימת קניות”, Shortlists , בחיפוש סוג מסוים של מוצר, בין אם לעצמך או כמתנה. גוגל מספקת באופן אוטומטי  את המחיר ומידע מפורט על המוצר. הגולש יכול להוסיף הערות , המאפשרות לזכור פרטים חשובים,  ולשתף את המידע , כך אפשר לדבר על המתנה/מוצר או לאפשר לגולישים להוסיף עוד מוצרים ע”פ המלצתם.