מחפשים לקוחות חדשים לחנות הוירטואלית שלכם? מעוניינים להגדיל את מחזור המכירות באתר למסחר אלקטרוני שלכם? הכלי של גוגל “הברומטר הצרכני” – “Consumer Barometer”, מספק מידע ותובנות על התנהגות צרכנים: בשאלות הקשורות לתהליכי קבלת החלטות, מאפיני החיפוש והרגלי הרכישה באינטרנט. כגון: מי הם הקונים? כמה ומתי הם קונים? היכן הם קונים? מי משפיע על הקניה? ועוד.

הסביבה העסקית היום יותר מתמיד דינאמית ועוברת שינויים רבים. התחרות, ריבוי המותגים, ריבוי ערוצי התקשורת ומערכות ההפצה, מחייבים כל עסק ועסק למסחר אלקטרוני: להכיר, להבין וללמוד את התנהגות הצרכנים בקנייה מקוונת ברשת האינטרנט ולהתאים בזמן אמת את אסטרטגיות השיווק והמכירה של החנות הוירטואלית שלך.

המחקר הוא כלי. צריך לדעת מתי ואיך להשתמש בו

אתם מחפשים מנהל קמפיין פרסום בגוגל במטרה לייצר קמפיין פרסום ב-AdWords. קבלתם הצעות מחיר לניהול הקמפיין השיווקי של החנות הוירטואלית שלכם המבוסס בעיקר על יתרונות השיווק מחדש. יחד עם זאת,  אפשר לקבל הצעה לניהול קמפיין פרסום המשלב מחקר על קהל היעד והמוצרים שלכם המבוצע באמצעות הכלי “הברומטר הצרכני“. הכלי מספק תובנות רלוונטיות, כגון: קהל היעד, המאפינים הדמוגרפים, התפלגות השימוש – מובייל, טבלט, מחשב, מה הזמנים הטובים ביותר לקדם קטעי וידאו ועוד.

Israel Online product purchase google

קרדיט גוגל: התפלגות הקניות באינטרנט בישראל

השימוש בכלי של גוגל “הברומטר הצרכני”

הדרך הטובה להשתמש בכלי היא: לשאול את עצמך כבעל אתר למסחר אלקטרוני, מה הם מטרות השיווק והיקף המכירות של העסק שלך, נתונים אלו הם החשובים לך ביותר לבחינה והשוואה. לדוגמא: אתה מעונין להרחיב את השיווק ללקוחות באירופה, באמצעות הכלי “הברומטר הצרכני מסחר אלקטרוני” אתה יכול לזהות לדוגמא, גולשים במדינות רבות באירופה המבצעים מחקר מוצרים באינטרנט, אך למעשה משלימים את הקניות שלהם בצורה לא מקונות (בחנויות פיזית), כלומר תקציב הפרסום יהיה בלי המרות = קניות באתר המקוון שלך. לחלופין באותו בריטניה מחזיקה את האחוז הגבוה ביותר של הקונים באינטרנט באירופה, עם פוטנציאל גבוהה למכירות מוצרים מישראל.

למה להשתמש בכלי של גוגל “הברומטר הצרכני” ?

היופי בכלי “הברומטר הצרכני” הוא בפשטותו. גוגל, הכינה סט שאלות הנמצאות בדף האינטרנט, המאפשר לבעלי אתר למסחר אלקטרוני לקבל את כל המידע הדרוש, בבחירת המסננים הרלוונטיים למוצרים לחנות הוירטואלית שלך. את הנתונים ניתן ליצא כקבצי  CSV, PNG. ניתוח הנתונים מאפשר את בנית אסטרטגיות השיווק המתאימות ביותר למוצרים אותם אתה מעוניין לשווק  בגוגל Adwords או בערוצי המדייה החברתית השונים.