האם אתם יודעים כיצד להשתמש בתמונות וקטעי וידאו כדי לשפר את חוויית הקנייה של הלקוחות שלכם? האם יש לכם פרופיל Instagram כדי להפוך את החנות המקוונת שלכם למותג בשוק חדש?  

המדריך לבניית נוכחות עסקית באינסטגרם לחנויות מסחר אלקטרוני:

  • אופטומיזצית פרופיל Instagram, כמו ברשתות חברתיות אחרות -הוספת מידע על החנות המקוונות/המותג (למשל, מספר מקסימאלי של תווים, גודל תמונה ספציפי, תשומת לב למיתוג).

  • בלוג כיצד להשתמש ב- Instagram לעסקים המציע טיפים, דוגמאות  וחדשות.
  • הוספת תמונות מגניבות מהעסק שלך – בניית סיפור על הצילום שלך {אפיית עוגה, יצירת תכשיט}.
  • בניית רשימת עוקבים – חבר את החשבון לפייסבוק, השתמש ב-hashtags הרלוונטי {עזור לאנשים שלא יודעים שאתה ב-Instagram למצוא אותך שם}, שתף לקבלת Like. 
  • שיתוף סרטון וידיאו  בפיסבוק וגם בטויטר עם Vine.
  • שיתוף סרטון וידיאו בבלוג ובאתר שלך. 
  • עקוב אחרי העוקבים שלך ב-Instagram.
  • בנית תוכנית שיתוף תמונות יומית, שבועית וכו.
  • הוספת ערך מוסף ללקוחות – רשת Whole Foods Market מספקת מוצרי בריאות אורגנים. 

  • שיפור ושימור התדמית העסקית – בניית תחושה ויזואלית ייחודית, הדגשת דברים מעניינים למותג וללקוחות, שיתוף תמונה גדולה, פרובוקטיבית, מרתקת.

  • שימוש בפיסבוק לקידום החנות המקוונת שלך בשיתוף צילומים באמצעות hashtags 
  • קידום המותג בפיסבוק/Instagram ע”י שימוש בטרנדים 
  • שיתוף לקוחות וקונים דרך התמונות – עקוב אחרי התמונות של הלקוחות שלך ברשתות החברתיות עם תגובות, Like 
  • שיתוף תמונות עובדים בזמן עבודתם. 
  • שיתוף העוקבים והלקוחות במבצעי שיווק. 

                             הרצאה ~ אינסטגרם לעסקיםשחר סרברניק