האם יש לך אסטרטגית קידום אתרים מבוססת מיקום? האם אתה עושה שימוש יעיל בשרותי המיקום של גוגל? אם לא, כמו הרבה בתי עסקי ואתרי מסחר אלקטרוני , אז אתה מפסיד המון לקוחות.

לכל מותג וחנות מקוונת, עם אסטרטגיית קידום אתרים מקיפה לטווח ארוך, ההתמקדות  במילות מפתח בנפח גבוה, חיונית להבטחת זרם הכנסות מתמשך לאורך זמן לעסק.

השינויים הרבים הנעשים ע”י מנוע החיפוש של גוגל משפעים מאד על התוצאות האורגנייות, מאפשרים לעסקים ומותגים קטנים להיות “בתחרות מיקום” בדף תוצאות החיפוש,  מכיון שגוגל מקדמת מאד “היום” את התוצאות החיפוש מבוססות מיקום. (הערה: מכאן הסיבות לרכישת Waze)

Waze.co.il

העסק שלי נמצא במפת גוגל

נניח שאני הבעלים של אתר מסחר אלקטרוני, עשיתי את המחקר שלי מבוסס חיפושים לפי מיקום הגיאוגרפי  ואני עומד לצאת לפתיחת החנות הראשונה שלי בגוש דן.

אני חייב תזרים מזומנים העולה לאורך זמן המגיע מהאתר למסחר האלקטרוני שלי. עם לא, העסק לא יהיה בר-קיימא בשנים הקרובות, אולם כדי בהשגת דירוג גבוה במנוע חיפוש של גוגל קידום, ביטויים תחרותיים הוא בדרך כלל תהליך הגוזל זמן וכסף.

לכן, החשיבות בשימוש אסטרטגית קידום אתרים מבוססת מיקום. גוגל, מקדמת את הדירוג בקידום אתרים תוך שילוב עסקים ומותגים מקומיים. במקום התמקדות בקידום  ביטויי מפתח עם סיכוי הצלחה נמוכים, השימוש במיקום גיאוגרפי באופן מיידי הופך את ביטויי המפתח לפחות תחרותיים.

החדירה הגוברת של השימוש בסמארטפונים וטאבלטים, יחד עם האפשרות לבצע בהם חיפושים קוליים, מאפשר שילוב חיפוש מותאם לסביבה בעולם אמיתי.

  קידום מבוסס מיקום 

  • +Google   הוספת תמונות סרטונים ופרסומים אקטואליים התומכים בזהות המותג שלך עם מוצרי החנות מוסיפה ערך רב לקהלים חדשים.TopShop

קידום נוכחות חברתית 

שרות לקוחות

  • בנה רשימת לקוחות מבוססת על סמארטפונים והתחבר לאפליקציות המציעות מבצעים מבוססי מיקום, דוגמה: Payz