אנשים מחפשים כל יום, ב-Google את המוצרים הטובים ביותר בחנויות מקוונות גדולות וקטנות. שימוש בכלי גוגל לשיווק מוצרי אתמסחר (PLA), מאפשר לגולשים מגוון רחב של מוצרים, מידע על מוצרים רלוונטיים כמו: מותגים, מחיר, חוות דעת ועוד.

כדי לעשות זאת קל יותר לאתרי מסחר אלקטרוני להתחבר עם צרכנים ולקדם את המוצרים שלך, הכלי החדש של גוגל,מאפשר יצירת קמפיין פרסום – PLA, המאפשר יעול והתמקדות בניהול קמפיני פרסום למוצרים שלך, ניתוח תוצאות , והגדלת התנועה לאתר המקוון שלך. {לא זמין כרגע בישראל}

היתרונות לאתרי מסחר אלקטרוני

1. ניהול ממוקד למוצרי מסחר אלקטרוני

ניהול קמפיין פרסום מאפשר ניהול ישירות ב-AdWords  יחד עם יצרת קבוצות מוצרים עבור פריטים אשר מיועדים למכירה.

לדוגמה, מכירת מוצרי אופנה, ניהול בסיס הנתונים של סוגי נעליים בקמפיין מאפשר מתי ואיך אפשר לקדם מגפיים. גוגל מאפשרת בניית בסיס הנתונים  בחלוקה ל: קטגוריית מוצר, סוג המוצר, מותג, מצב{חדש,משומש}, מק”ט פריט יחד עם תוויות מותאמות אישית לארגון המלאי לקבוצות מוצר.

תוויות מותאמות אישית, מאפשרות תיוג המוצרים בניהול בסיס הנתונים עם התכונות החשובות לך, כגון, תמחור מוצרים מהגבוה לנמוך.

כרטיסיית המוצרים מאפשרת  בניית רשימה מלאה של הפריטים המיועדים לפרסום, מצב האישור ותכונות המוצר שלהם.

קרדיט: גוגל

קרדיט: גוגל, מיון ניהול המוצרים שלך

2. בקרה וניתוח ביצועי קמפין הפרסום למוצר

המערכת לניהול קמפין פרסום לשיווק דיגטלי {PLA}, מאפשרת צפייה  וניתוח נתוני ביצועי הקמפיין, למוצר או תכונת מוצר. מעקב אחרי ביצועי מוצר או קבוצת מוצרים, מאפשרת  סינון תכונות המוצר בהתאם ל- מוצר, סוג המוצר, מותג, מצב {חדש,מחודש}, מק”ט פריט ותוויות מותאמות אישית.

לדוגמה, מעקב אילו קטגוריות ביגוד ואביזרים “הקלקו” הכי הרבה, בלי צורך לבחון קבוצות מוצרים נפרדות.

קרדיט: גוגל

3. ניתוח הזדמנויות עסקיות

המערכת של גוגל מאפשרת ניתוח הזדמנויות עסקיות וייעול והרחבת קמפיין הפרסום. בכרטיסיית קבוצות המוצר, אפשר להוסיף עמודות benchmark כדי לראות את שיעור הקליקים הממוצע המשוער{ CTR}, המחיר מקסימאלי לקליק {CPC} עבור מפרסמים אחרים עם מוצרים דומים.

נתוני הביצועים התחרותיים הם ממוצעים ונתוני הביצועים אנונימים. סימולטור הצעות-{bid}יעזור לך להעריך את כמות ההופעות המתקבלות בהתאם להצעות שלך. נפח הופעות יאפשר לך להבין מהם ההזדמנויות של חשיפות המודעה שאבדו עקב תמחור נמוך של הצעות המחיר שלך{bid}

קרדיט: גוגל Bid simulator

 לסיכום:  הכלי של גוגל יהיה זמין בתחילת 2014. 

מקור: Googel