האם אתם מחפשים כלי מדיה חברתית כדי להפיק יותר מהשיווק שלכם?

רשימת כלי ניהול מדיה חברתית המאפשרים לעסקים במסחר האלקטרוני ניטור, ניתוח ומעקב אחרי תוצאות הפעילות שלהם בחיפוש אחרי לקוחות חדשים וניהול הנוכחות העסקית שלהם במדיה החברתיית בצורה טובה יותר.

1. Hootsuite

הכלי  הטוב ביותר לניהול, ניטור וניתוח מדיה חברתית, מאפשר לעסקי מסחר אלקטרוני למצוא לקוחות חדשים ולנהל את הנוכחות שלהם במדיה החברתיית. ניהול הודעות בלוח זמנים וקהל יעד במספר פרופילי מדיה חברתית: טוויטר, פייסבוק, גוגל+, לינקדיין

HootSuite Picture

  • זמינות במחשב ואפליקציה
  • מחיר: חינם ובתשלום

2. Buffer

כלי המאפשר לעסקי מסחר אלקטרוני לשלוח עידכוני מדייה חברתית בלוח זמנים במספר פרופילי מדיה חברתית: טוויטר, פייסבוק, גוגל+, לינקדיין

 Buffer Picture

  • זמינות במחשב ואפליקציה
  • מחיר: חינם 

3.  Google Analytics 

אתם חייבים לעקוב אחרי התועלת העסקית מהתנועה לאתר המסחר האלקטרוני שלכם לעתים קרובות יותר,  המטרות החשובות של כל קמפיין שיווקי הם: מקור התנועה ואחוז המרות. גוגל אנליטיקס מאפשרת הגדרת מטרות, ומעקב אחרי מקורות התנועה לאתר ובאיזה מסלול בתוך האתר בוצעו המרות.

Google Analytics Picture

  • זמינות במחשב ואפליקציה
  • מחיר: חינם 

4. Sprout Social

כלי המאפשר תזמון, ניטור, הודעות, ניתוח לכל הפלטפורמות העיקריות בחבילה ידידותית למשתמש אחד. התכונות האחרות מאפשרות ניתוח דיווח, מעקב לידים, וניהול לקוחות. הסיבה היחידה שלא עברתי עדיין לכלי היא בגלל עלותו … אבל ברשת הדעה היא כי ההשקעה כדאית.

Sprout Social Picture

  • זמינות במחשב ואפליקציה
  • מחיר: חינם ל30 יום, מחיר החל מ-39$ לחודש 

5. Tweet Deck

כלי נהדר המאפשר ניהול מספר חשבונות טוויטר באותו הזמן במהירות ופשטות. חוסך לי כל כך הרבה זמן בקידום מאמרי תוכן ושיווק של אתרי מסחר אלקטרוני באינטרנט. 

TweetDeck Picture

  • זמינות במחשב ואפליקציה
  • מחיר: חינם

 

קרדיט לתמונות: crunchbase.com