דרישת הגולשים היום מאתר מסחר אלקטרוני דורשת התאמה לסמארטפון, האם האתר שלכם מותאם לספק חווית קנייה לגולש במסכים קטנים ?

מותגים חייבים תכנון רספונסיבי למידע, הדרכה וכלים לחווית משתמש באתרים ואפליקציות בדגש על אתרי מסחר אלקטרוני . באתר שלהם, כדי להגיע לקהלים רחבים ככל האפשר. הרעיון של תכנון ובניית אתר רספונסיבי הוא “אתר אחד“. דומין אחד המספק חוית גלישה זהה בכל סוגי: הטלפונים הניידים, הטבלטים, המחשבים הניידים, מסכי מחשב והטלביזיה והטרנד החדש “מסך מוצרי החשמל כגון, המקרר”. 

1. Curry

Curry, רשת בריטית לאספקת מוצרי חשמל ומחשוב, לא מתפשרת עם חווית גלישה בכל מכשיר, יחד עם תהליך קנייה קל לשימוש.

currys-ux

IPHONE-CURRYS

 2. Tattly

Tattly, קעקועים זמניים עוצבו על ידי מעצבים ומאיירים מובילים. החנות המקוונת עם מבנה רשת פשוט, ותוספת פלטת צבעים מונוכרומטית, אשר מונעת  ממשק המשתמש לאבד את איכות המוצרים יחד עם שינוי גודל פריסה יפה כאשר האתר מוצג על גבי מסך קטן.

tattly-ux

IPHONE-TATTLY

3. Indochino

Indochino, מספקת בגדי גברים מותאמים אישית באיכות גבוהה. האתר מצטיין בצילום מוצר באיכות גבוהה יחד עם אסתטיקת עיצוב מינימאלית. האתר מספק חווית קניה טובה מאוד בגדלי מסך שונים, בניית ועיצוב דפי המוצרים מצויינים.

Indochino-ux

IPHONE-Indochino

 4. Skinny Ties

Skinny Tie,  קמעונאית מקוונת נישה, פריסת ההאתר בנויה בקפידה ומשלימה את השימוש בצילום מוצר נהדר ומידע תמציתי ומועיל על דפי המוצר הבודדים. הניווט באתר עובד בצורה חלקה על פני מגוון רחב של גדלי מסך ומאפשר למשתמשים לחפש במהירות מוצרים באמצעות מגוון רחב של אפשרויות, כגון חומר וצבע.

Skinny Ties - UX

IPHONE-Skinny Tie

5. Nuts.com

Nuts, דוגמא לעסק קטן עם עיצוב רספונסיבי מוצלח.

NUTS-UX

IPHONE-NUts.com