עוד צעד קטן של גוגל לעולם המסחר האלקטרוני בשדרוג מודעות AdWords מסוג TrueView של סרטוני יוטיוב. טכנולוגית TrueView לקניות, מאפשרת לגולש הצופה בסרטון וידאו ללחוץ על מודעת AdWords המייצרת הזדמנות קנייה.

גוגל מספקת כלי המאפשר הארכת הזדמנויות הקנייה לגולשי יוטיוב, מנוע החיפוש השני בגודלו בעולם, יחד עם פניה ממוקדת של גוגל לקהל הגולשים הגדל במהירות ומעדיף את הטלפונים החכמים. ע”פ גוגל “50% מהצפיות ביוטיוב מגיעים ממכשירים ניידים.”

שילוב של “גוגל קניות” למודעות וידאו, מאפשר למפרסמים להפוך את ק מפיין הפרסום, לקמפיין דינמי, המשלב מודעת קנייה של מוצרים בסרטוני הווידאו. תוך ביצוע התאמה אישית למאפיני קהל היעד ומיקום גיאוגרפי, ע”פ “בלוג Inside AdWords“.

קרדיט: Google Adwords

קרדיט: Google Adwords

טכנולוגית TrueView של יוטיוב, מאפשרת קמפיין פרסום (Cost-per-view (CPV, המחייבת את המפרסם בתשלום, על מודעות בהם צפיית הגולש עבור יחידת תוכן וידאו אחת, היא לפרק זמן של 30 שניות או יותר.

פרסום ב-TrueView בפורמט התצוגה: המפרסם מחויב רק כאשר הגולש לוחץ על מודעת התצוגה כדי לראות את הווידאו. הארכת זמן הצפייה ב- TrueView מאפשרת למודעות הקניות יצירת הזדמנות נוספת להמרה מקליקים אלו. התוצאה, עלות כל צפיה של הגולש היא בעלת ערך רב יותר למשווק.

כמו כל כלי הפרסום של גוגל, הפרסום בוידאו הוא כלי טוב מאד המאפשר למיקוד קהלי מודעה הרצויה, במיוחד לקהל יעד צעיר המחוזר מאד ע”י אנשי השיווק דמוגרפיים.